11 jan. 2012

Träna träna träna .........ajjjjjjjj

Idag följde jag med pappa till Candelux (led-lamps företag).
Han skulle ha sammanträde så jag väntade mig timmar av väntande....... trodde jag!!!!
Dom hade ett asnice gym med allt från gymboll och boxningssäck till super high tech tränings cycklar och löpband:)
Efter en stunds springande och tränande så skall jag ju förstås testa boxningssäcken:P
Dum som jag är så kör jag ett pass på tio minuter med bara intensiva hårdslag:)

Efter kanske sju minuter så knakar det till i båda händerna och jag lägger mig ner på marken av smärta.... men det gick snabbt över så jag fortsatte lite till:P
När jag tog av mig handsken var handen helt rödstrimmig av blod och det värkte as mycket:)
Nu mår jag oki och blodet försvinner mer och mer men jag är fortfarande öm:D

Ännu ett kapitel från "Josephs klanterier" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar